Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya
Envia

Innovació Tecnològica a la 6a edició de la jornada “Diàlegs de Comerç”, organitzada per Sant Cugat Comerç

Més d’un centenar de comerços van participar a la sisena edició de les Jornades dels Diàlegs de Comerç organitzades per l’associació de Sant Cugat Comerç. L’esdeveniment, que va tenir lloc al Teatre-Auditori, va servir per presentar en primícia els resultats positius del primer any de la targeta de Sant Cugat a la Butxaca, que actualment disposa de 75 establiments actius.

Aquesta targeta d’última generació ha tingut un impacte extraordinari entre els consumidors ja que una mitjana de 2.877 compradors visiten els establiments que disposen de la utilització d’aquesta nova tecnologia. En tant sols un any de vida, aquesta targeta ja compta amb un total de 10.500 targetes activades i amb unes 65.500 transaccions s’ha convertit en la segona targeta més utilitzada a la ciutat de Sant Cugat del Vallès.

Aquesta jornada de Diàlegs de Comerç va comptar amb la presència d’Alfons Cornella, fundador i president d’Infonomia, que va ser l’encarregat d’impartir una conferencia sobre les “Innovacions en retail”. L’expert en innovació va afirmar que “el comerç no pot ser un simple magatzem sinó que ha d’experimentar i donar solucions als seus clients”. Segons Alfons Cornella, és bàsic que el comerç ajudi els seus clients potencials a prendre la millor decisió. Per aquest motiu, s’ha de tenir presència a Internet i facilitar la venda dels seus productes a través de la xarxa.

La directora general de Comerç de la Generalitat, Muntsa Vilalta, va participar a la cloenda de les 6es Jornades "Diàlegs de Comerç". També hi van intervenir el primer tinent d'alcalde de Sant Cugat, Carles Brugarola, i el diputat de Comerç de la Diputació, Isaac Albert.

Data d'actualització: 13.04.2016
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya
Accés al contingut
Accés al menú de la secció